Tuningový upravce začal s úpravami motoru. MiTo které již tak v základu pohání velmi vyspělý zážehový turbo motor 1,4 ccm. se 155 koňmi bylo nadopováno na 220 koní. Přestavba obsahuje nové turbo, kompletně změněné výfukové potrubí včetně svodů, nový kit sání s carbonovým airboxem. Po té co MiTo vyjelo pořádně napumpované z pomyslné posilovny, bylo nutné ho spustit o 40 mm k zemi za pomoci KW stavitelného podvozku, čímž se výrazně zlepšili jízdní vlastnosti.
Po těchto úpravách bylo nutností upgradovat i brzdovou soustavu . K tomu si úpravce vybral výborné brzdy od Firmy Tarox s kotouči o průměru 330 mm.
Vzhledové úpravy se inspirovali ve Ferrari F430. Například některé prkvy předního nárazníku s bočními výdechy, prahy a v neposlední řadě zadní karbonový difusor. Celé toto designové dílo zakončili dveřmi otevírajícími se vzhůru ve stylu "lambo".
Marangoni obulo MiTo do pořádných pneumatik vyvedených v červené barvě o rozměru 225/35R18 Y, za které by se nemusel stydět ani automobil o třídu větší. Designové dílo bylo zakončeno překrásnými 18" palcovými hliníkovými koly Oxigin Crystal v černé barvě.
Změn se dočkal i interiér, sedáky mají trikoloru, pedály, řadička a rukojeť ruční brzdy jsou osazeny kameny Swarovski z dílny Isotta.
Galerie k článku / Diskuse k článku / Zpět na Alfa Romeo
Celkem 5 komentářů , poslední 18.01 2009 11:12
Přidat komentář / Skrýt diskusi / Zobrazit diskusi
Jinak,moc příznivcem takovéhoto "tuningu" jako je Marangoni nejsem.Ale chápu,že to je jejich reklamní showcar.